NATT HUMOR TA INTE ÅT ER

2 Invandrare går ut på promenad !
Tjejen - Säg något som kan få mitt hjärta att ''strörta'' ??
Killen - Din bror är bakom oss..
HAHAHA DÖÖR .,,

2 andra invandrare...
Tjejen - Vad ska du göra idag?
Killen - Träffa världens bästa tjej.
Tjejen - okej
3 Timmar senare så står killen, utan för tjejens dör....
Tjejen - Vad gör du här?
Killen - Jag sa ju att jag skulle träffa världens bästa tjej
Tjejen - Aaww, du är också världens bästa kille 

Killen - Jag vet. Men är din syster klar än ?




Vad har judar och däck gemensamt?
-Båda skriker när man gasar!


Hur ser världens bästa ishockeylag ut?
Judar i anfallet, för dem får ingen förfölja.
Bögar i försvaret för de trycker på bakifrån.
Och sist, men inte minst, zigenare som målvakter för de tar allt!
TA INTE ÅT ER
ojjj,,,,




TV3 har fått klagomål att dom visar för lite program om invandrare, så nu 
har TV3 beslutat att visa Efterlyst två gånger i veckan.
AHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHHAhttp://www.youtube.com/watch?v=p-AIJeQHMmU Puss


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback

RSS 2.0